YOU CAN GET ALL

Friday 19 November 2010

Clickbank Video Tutorial

untaianberita

ClickBank Videos

Need some help getting started with ClickBank, or taking your sales to the next level? Here we’ve collected some instructional videos to help you succeed with ClickBank.

New! 3 great videos showing you the nuts and bolts of creating online video for your Pitch Page or affiliate site.

ClickBank Account Signup Process

Description: Walks you through the process of signing up for a ClickBank account.

For Affiliates

Create a HopLink

Description: Shows you how to create a HopLink to promote ClickBank products. Intended for beginner affiliates, but also includes information on how to use ClickBank tracking IDs to analyze and improve your advertising campaigns.


ClickBank Q&A: I Have a HopLink, Now What?

Description: If you’re a new ClickBank affiliate, you may be wondering what you’re supposed to do with the HopLinks you create. This video with ClickBank Community Manager Beau Blackwell quickly explains how to use HopLinks and get started as a ClickBank affiliate.

ClickBank Q&A: Do I Need a Website to Be an Affiliate?

Description:

Many new ClickBank affiliates want to know whether they need to own their own website in order to promote ClickBank products. This video answers that question and offers advice and resources for those affiliates who wish to create their own website.

How to Post ClickBank Hoplinks in a Blog

Description: Video from Become a Blogger’s Gideon Shalwick, briefly explaining how HopLinks work and then showing how to insert them into posts or pages using the popular blogging platform Wordpress. Perfect for affiliates who want to promote ClickBank products using a blog. For useful videos showing every step of creating and setting up a blog, visit Become a Blogger.

For Vendors

Create a Customer-Facing Ad

Description: Shows ClickBank vendors how to create a customer-facing ad that will be used in our HopAd Builder platform to promote your products to customers. This video will show you how to create the ad, discusses our quality guidelines for ads, and gives some tips about writing effective ad copy. To create your ad now, visit the My Adssection of your ClickBank account.

The Nuts and Bolts Guide to Great Online Video

Video 1: The equipment you need for creating high quality online videos quickly



Video 2: Preparing for the recording and planning your content



Video 3: Recording & editing your video, and uploading it to your site or Pitch Page



ShareThis



Karena statistik ini unik untuk ClickBank, maka, AOS penting untuk mengetahui apa yang mereka maksud dan bagaimana mereka dapat membantu Anda memutuskan untuk mempromosikan produk. Jika Anda lupa apa artinya ini, Anda dapat mengklik Statistik bawah setiap daftar kembali ke sini.

Initial $/Sale : Ini adalah jumlah rata-rata yang affiliate mendapatkan untuk setiap penjualan produk ini. pembelian Upsell satu kali juga dianggap penjualan awal. Angka ini memperhitungkan pengembalian account, Chargeback, dan pajak penjualan. Sejak vendor mungkin menawarkan produk dengan harga yang berbeda dan komisi, jumlah yang anda peroleh di setiap penjualan yang diberikan mungkin tidak sesuai nomor ini persis.
Avg Rebill Total: Nomor ini hanya ditampilkan jika vendor menawarkan produk penagihan berulang (misalnya, produk seperti keanggotaan dan kepelangganan yang teratur tagihan pelanggan dari waktu ke waktu). Angka ini menunjukkan jumlah rata-rata affiliate membuat pada semua penjualan rebilled. Catatan bahwa ini tidak jadi nomor, AOT termasuk jumlah penjualan awal.
Avg $/Sale : Untuk pembelian satu kali, nomor ini sama seperti awal penjualan $ /. Jika vendor menawarkan produk penagihan berulang, itu sama dengan rata-rata total penjualan awal ditambah semua rebills, dibagi dengan jumlah penjualan awal. Sederhananya, untuk setiap pembelian produk ini baru, jumlah ini adalah rata-rata Anda, AOD membuat secara total atas kehidupan seorang pelanggan baru. Namun, ini hanya rata-rata, jumlah ini tidak dijamin.
Avg %/Sale : Nomor ini menunjukkan tingkat rata-rata komisi yang diterima untuk semua penjualan vendor, AOS produk, termasuk pembelian satu kali, rebills, dan pembelian Upsell. Karena vendor bisa menawarkan tarif komisi yang berbeda untuk berbagai jenis produk, jumlah ini mungkin tidak sama persis dengan tingkat komisi yang anda peroleh di setiap penjualan yang diberikan.
Avg %/rebill: Nomor ini hanya ditampilkan jika vendor menawarkan produk berulang penagihan, dan menunjukkan tingkat rata-rata komisi yang diperoleh hanya pada rebills.
Grav : pendek untuk Gravity, angka ini merupakan perhitungan yang unik dengan ClickBank yang memperhitungkan jumlah afiliasi yang berbeda yang memperoleh komisi dengan mempromosikan produk ini selama 12 minggu terakhir. Karena transaksi yang lebih baru diberikan nilai yang lebih tinggi, jumlah ini dapat memberi Anda gambaran tentang apa produk, Äúhot, Äù pada saat ini, dalam hal yang dipromosikan oleh banyak afiliasi dan membuat baik jumlah penjualan. Namun, gravitasi yang tinggi juga dapat menunjukkan bahwa akan ada banyak kompetisi dalam mempromosikan produk ini.
Cat: Kategori Marketplace dan sub-kategori situs

1 comment: